Dags för Årsmöte 2024

Hej och välkomna till årsmöte 2024 för Djurskyddet Stockholm Norrort!

Tid: MÃ¥ndag 19 februari, kl. 19.00
Plats: Allévägen 1, Vallentuna Kulturhus, Stora mötesrummet

Tack till våra fina medlemmar som har stöttat oss det gångna året! Vi hoppas såklart att så många som möjligt kan komma på vårt årsmöte, inte minst för att vi alltid vill träffa er! Under mötet bjuds det på lite kvällsmacka och kaffe/te för alla som är sugna. Klockan 19.00 drar vi igång för att hålla på till ca 20-20.30, men vi kommer vara på plats från 18.30 för lite drop-in och mack-mys. Entrén till biblioteket kommer behöva låsas vid 19.00 prick, så se till att komma i tid!

Är du nyfiken på oss eller bara sugen på lite fika? Dra med en vän och kom på årsmötet och var med och lyssna eller påverka (OBS bara medlemmar har rösträtt på årsmötet. Om du inte är medlem kan du bli det här: https://www.djurskyddet.se/stockholmnorrort/bli-medlem/ ) Ingen anmälan behövs.

Årsmöteshandlingarna bifogas nedan. Har ni motioner ni vill att vi ska behandla ska dessa skickas in till stockholmnorrort@djurskyddet.se senast den 5 februari.

Varmt välkomna och hoppas vi ses där!

Djurvänliga hälsningar från Styrelsen,

Djurskyddet Stockholm Norrort